Reklamace zboží:
Nárok na uplatnění záruky může zaniknout, pokud :
Samolepky byly poškozeny při přepravě (zjevné poškození zboží nebo jeho obalu je třeba ihned řešit s dopravcem). Zákazník není povinen takovéto zboží od dopravce převzít a musí o zjištěném poškození neprodleně informovat prodejce.
Samolepky byly poškozeny neodbornou instalací, které jsou v rozporu s NÁVODEM LEPENÍ.
Samolepky byly používány v podmínkách, které neodpovídaly parametrům a požadavkům uvedeným v NÁVODU LEPENÍ.
Reklamaci nelze uznat, pokud již samolepky byly sejmuty z transportní folie.
Postup při reklamaci:
Informujte nás o reklamaci telefonicky nebo e-mailem.
Zboží zašlete jako obyčejný balík na naši adresu. Ne na dobírku.
Do zásilky uveďte důvod reklamace a přiložte kopii daňového dokladu.
Výměna zboží:
V případě potřeby (např. nevhodná velikost, barva, atp.), Vám nepoužité a nepoškozené zboží, po předchozí domluvě rádi vyměníme. Zboží nám zašlete jako obyčejný balík na naši adresu, a to včetně kopie daňového dokladu. Bude-li zboží bez zjevných známek použití nebo poškození, obratem Vám zašleme nově požadovanou velikost či barvu. Samolepku sejmutou z transportní folie již není možné vyměnit! Náklady na poštovné, spojené s výměnou zboží, hradí zákazník.
Postup při výměně zboží:
Informujte nás o výměně telefonicky nebo e-mailem.
Zboží zašlete jako obyčejný balík na naši adresu. Ne na dobírku.
Do zásilky uveďte důvod výměny zboží a přiložte kopii daňového dokladu.
Zboží se budeme snažit vyměnit v co nejkratším možném termínu k plné Vaši spokojenosti. Děkujeme